lauantai 27. helmikuuta 2016

NEW BOMBER JACKET IN TOWN



Siis jos mulla johonkin asiaan on viha-rakkaussuhde, niin se on nettikaupoista tilaamiseen. Oikeasti voisin meinaa ostaa vaikka mun kaikki vaatteet netistä, sillä siellä valikoima on niin paljon laajempi ja välillä myös halvempi. Mutta kun siinä on joka kerta se riski (josta mä oon tainnut täällä ennenkin höpötellä), ettei ne vaatteet sovikaan. Ja sitten pitää säätää niiden palautusten kanssa, jota me tässä just pari päivää sitten tehtiin mun äidin kanssa. Mut onneksi se asia on nyt hoidossa, vaikka aluksi luultiinkin, että jouduttaisiin maksamaan koko se tuote vaikka palautettiin se.

Mulle saapui kuitenkin eilen paketti NA-KD Fashionilta ja hyvinhän siinä kävi. Vähän ehkä uhkarohkeesti olin tilannut sieltä ton kuvissa näkyvän bombertakin, en ollut meinaa yhtään varma sopiiko se mulle vai ei. Varsinkaan kun bombertakkia mulla ei oo vielä ikinä ollut, vaikka mä tykkään niistä ihan hulluna. No, nyt se on kotona hyvissä käsissä (:D) ja mun suunnitelmien mukaan huomenna jo asukuvien muodossa täällä blogissa!

NA-KD:ilta tilaaminen kävi muuten tosi helposti, ilmainen toimitus ja paketti oli päivän päästä noudettavissa pakettiautomaatista :). Nyt kuitenkin heipodei ja pitäkää kiva viikonloppu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti