maanantai 1. helmikuuta 2016

HELMIKUUN ENSIMMÄINEN








Moikka! Ja hyvää helmikuun ekaa kaikille. Mulle itselle tulee helmikuusta mieleen vaan laskiaispulla, onkohan mun ajatukset jotenkin liikaa vaan ruuissa? Haha :D Sitä kuitenkin ootellessa.. Ainakaan ilmat ei täällä Turussa ole kyllä yhtään sellaiset kuin niitten helmikuussa pitäisi olla, mutta toivottavasti se vielä korjaantuu! Viikko sitten oli vielä ihan kuin jossain talvisessa taikamaassa. Sen laskiaispullan sijaan mä söin tänään Picnicissä jogurttia ja granolaa. Nam!

Kahvilareissun lisäksi mun päivä on lähinnä kulunut miettiessä, että mitä ihmettä mä laitan parin viikon päästä wanhojen risteilylle päälle. Itse tilaan niin harvoin netistä, että pelottaa jos sieltä tilatut vaatteet ei sitten sovikaan ja sitten pitää häärätä niitten palautusten kanssa. Ajattelin silti ottaa sen riskin, sillä löysin yhden aivan ihanan housupuvun Nellyltä ja tietysti nyt toivon, että se sopii mulle! Lisäksi se huonopuoli netistä tilaamisessa myös on, ettei vaatteita saa heti päälle. En meinaa millään enää jaksaisi odottaa, että se mun paketti saapuu, vaikken ole sitä vielä edes tilannutkaan! Muita tälläisiä kärsimättömiä kuin minä? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti