maanantai 14. maaliskuuta 2016

MUSAA MAANANTAILLE

Hmm, vähän erilaista postausta nyt kuin aikaisemmin! Mut itseasiassa tätä oli ihan hauska koota, ja toivon, että tästä ois hyötyä muillekin kuin vaan mulle. Mä sain meinaa syksyn alussa uuden puhelimen ja oon aika laiskasti jaksanut kerätä siihen musiikkia. Eli toisin sanoen en siis oo ladannut siihen yhtäkään biisiä, vaikka mun edellinen puhelin oli niitä täynnä. Tällä hetkellä, jos siis meen esim bussiin ja laitan kuulokkeet korville, niin mä kuuntelen radiota :D. Mutta koska nyt mua on pikkuhiljaa alkanut ärsyttämään se, että a) sieltä tulee jatkuvasti mainoksia, b) samat biisit toistuu joka bussimatka sekä c) jos juontajat sanoo jonkun hauskan jutun, niin en voikaan nauraa, sillä oon bussissa ja joudun vaan koittaa pidättää sitä naurua ja samalla näyttän ihan idiootilta. Joten kaiken tän kärsimyksen (:D) tuloksena mä oon vihdoin saanut aikaan alkamaan ettiä niitä biisejä, joita mä voisin ladata. Ja ehkä mä myös sit joku päivä saan ihan ladattuakin ne mun puhelimeen! Sitä ootellessa, heh. Mutta tässä nyt muutama niistä jotka löysin ja samalla teille vähän musiikkia tän aina yhtä rankan maanantain loppuunviemisen kunniaksi!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti