lauantai 12. maaliskuuta 2016

LAZY MODE ON





Tän päivänen ihana auringonpaiste on jotenkin iskenyt muhun (ja varmaan moneen muuhunkin) ja antanut jonkun ekstra energiapommin mulle. Jos en meinaa olisi päivällä lähtenyt kauppaan, niin oisin varmaan viettänyt mun lauantain siivoillen laatikoita, heittämässä ylimääräistä tavaraa pois sekä muuten vaan järjestelemällä mun huonetta. Eli ei välttämättä mitään ihan normia lauantaipuuhaa :D. No onneksi nyt on kuitenkin luvattu aika monta päivää putkeen samanlaista ilmaa, sillä jos sama fiilis jatkuu, niin mähän voin saada vaikka mitä kaikkea seuraavan viikon aikana aikaan!

Mulla on muuten taas vaihteeksi, niin kuin joka vuosi tähän aikaan sellanen fiilis, etten millään enää jaksaisi pukea talvivaatteita enää kertaakaan päälleni! Musta tuntuu, että niitä ollaan jo tänä talvena ihan tarpeeksi kateltu ja vois olla vihdoin aika vaihtaa niihin kevyempiin kevätvaatteisiin. Mutta ehkä mä koitan jotenkin hillitä itteni, sillä vaikka toi aurinko nyt kuinka ihanasti tuolla paistaakin, niin hemmetin kylmä siellä silti on. Eli hetki pitäis vielä jaksaa hillitä, ellen sit halua jäädä kotiin makoilemaan keuhkokuumeessa.

Mut vaikka päivällä mun teki mieli tehdä vaikka mitä, niin tällä hetkellä oon silti vaan niin väsynyt, että ainoot suunnitelmat tälle illalle taitaakin olla vaan nukkuminen ja ehkä pari jaksoa Gossip Girliä. Arvatkaa vaan kuka on ihan koukussa :D Mut hyvää loppuiltaa teillekkin, pitäkää hauskaa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti