tiistai 26. tammikuuta 2016

VAHVEMMAT KYNNET



Jos jossain vaan jaettaisiin vahvoja kynsiä, jotka ei halkeilisi, niin mä oisin siellä salamana! Sen verran alkaa jo ärsyttää nämä mun omat, jotka ei ihan oo sieltä vahvimmasta päästä. Mun ongelmana ei meinaa ole kynsien pureskelu, vaan niistä lähtevien liuskien  (?) repiminen. Tuloksena superohkaset ja rumat kynnet. Oon koittanut syödä lisää sellaisia ruokiakin, jotka vois auttaa saamaan kynsistä vahvemmat, mutta ei nekään ole oikein auttaneet.

Eilen kuitenkin päätin testata Essien Grow stronger -aluslakkaa, jonka pitäisi siloittaa kynnen pintaa, vahvistaa niitä ja vähentää lohkeilua. Itseasiassa mulla ei oo ikinä ollut mitään Essien tuotteita, vaikka oonkin aina ihaillut niiden laajaa värivalikoimaa. Oon vaan aina tyytynyt etelästä ostettuihin superhalpohin, mutta silti superhyviin lakkoihin. Ja  ollut tyytyväinen! Nyt kuitenkin ostin tuon Essien lakan ja voin sanoa, että hinnan takia myös mun odotukset on aika korkealla :D. Eilen laitoin sitä ekaa kertaa kynsiin ja ajattelin nyt odottaa kuukauden verran, jospa jotain muutosta kynsien rakenteessa tapahtuisi. Joten kuukauden päästä ajattelin myös kertoa täällä, että mitä oon tykännyt tosta tuotteesta ja onko jotai tapahtunut :) Stay tuned!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti