sunnuntai 25. lokakuuta 2015

OSAAVA NAINEN -MESSUT


Multa jäi viimeviikkoiset I love me -messut käymättä, vaikka oisin niin paljon halunnut niihin! Jotenkin en vaan ollut tarpeeksi hereillä sen asian suhteen ja ne jäi sitten kuitenkin välistä. No, käytiin silti eilen äidin ja mummun kanssa Osaava nainen -messuilla. Oon käynyt niissä pari kertaa aikaisemminkin joskus pienenä ja nyt pääsin sitten uudestaan, vaikkei tapahtuma ollutkaan mun mielestä ihan niin hyvä kuin ennen. Musta oli silti kiva päästä tutkimaan ja kiertelemään erilaisia myyntipisteitä :)



Kaikkein parhaimmat jutut näillä messuilla oli kuitenkin kaikki sisustukseen liittyvä! Nyt mun tekis vaan mieli mennä joihinkin sisustusmessuihin tyhjentämään mun kukkaroa hirveen inspiraation iskemänä :D Löysinkin sieltä yhden itselleni uuden Duo-living nimisen kaupan, jolla on liike Turun keskustassa. Oon aika varma, että mut voi löytää sieltä joku päivä, sillä niillä oli vaikka mitä kaikkia ihania ja simppeleitä sisustukseen liittyviä juttuja myynnissä! Tsekkasin eilen myös niiden nettisivutkin ja tuli totaalinen hinku päästä sisustamaan vaikka koko meidän talo ihan uusiksi! 



2 kommenttia:

  1. Sun banneri on aivan ihana! Ja sulla on myös tosi kivoja postauksia mitä nyt vähän selailin tätä sun blogia taaksepäin.

    VastaaPoista