tiistai 20. lokakuuta 2015

ONGELMIEN ONGELMA





Nyt alkaa taas olemaan se vuodenaika, kun pitää kaivaa pipot ja hanskat kaapista, sekä tietty syystakit. Käykö teille ikinä niin, että saatte jonkin tarkan vision jostain vaatteesta ja haluatte just sellasen? Mikään muu vastaavanlainen ei tietenkään (:D) käy, kun pitää olla just sellanen, jonka oot nähnyt jollakin toisella tai vaikka jostain kuvasta. Selkeesti maailman luokan ongelma, sillä noita vaatteita ei ikinä löydä kaupasta. Mulle meinas käydä tolla tavalla syystakkia ettiessä. Onneksi ei kuitenkaan ihan, en olisi muuten varmaan ikinä löytänyt sopivaa. Tällä kertaa olin saanut vaan tosi paljon inspiraatiota eri takeista ja mulla olikin tosi monta eri vaihtoehtoa, minkä tyylistä takkia olin etsimässä. Siltikään mitään sopivaa ei vaan meinannut löytyä kauppojen hyllyiltä :D. Mut onneksi parin viikon tonkimisen jälkeen löysin vihdoin sen sopivan (ja vieläpä alennettuna, jihuhuu)! Tosin löysin sellasen, että taidan tänä syksynä joutua käyttämään ihan ennätysmäärän teippiharjoja. Sellanen karvojen imijä toi mun uus takki nimittäin on, viimisestä kuvasta näkee varsin hyvin.. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti