tiistai 29. syyskuuta 2015

WARM & GREY







Mun tämän hetken ehdottomasti lempivillapaita in action! Iso, lämmin ja pehmeä. Mitä muuta tollaselta voisi edes haluta! Vähän tuli silti hankaluuksia, kun takki ei enää mahtunut ton päälle ja jouduin ottamaan tuulitakin. Puhuinkin pari postausta takaperin siitä, että syksyllä on kiva kun voi välillä olla ilmankin takkia, mutta aamulla oli niiiiiin kylmä, etten todellakaan uskaltanut jättää sitä pois. Kuitenkin, kun olin iltapäivällä jonkin aikaa kävellyt mun kaverin kanssa niin tuli fiilis, että kyllähän sitä ois voinut ilmankin lähteä. Oli meinaa sen verran lämpönen toi paita! Nyt yritän vaan olla ylikäyttämättä sitä, etten kyllästy :D Niin yleistä mun tapauksessa! Onko teillä muilla tota ongelmaa?

9 kommenttia:

  1. Ihana villapaita!

    http://noorahoo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus ja rakastan sun banneria!

    VastaaPoista
  3. Niin ihana neule! Usko tai älä, mut mulla on ollut ihan sikakauan etsinnässä täydellinen harmaa neule. Sitä ei vain tunnu löytyvän, kun aina on joko materiaali, istuvuus, kuvio, väri tai yksityiskohdat pielessä:'D Tiedän, olen vähän nirso x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha tiiän ton tunteen ku koittaa ettiä jotain tiettyä eikä ikinä löydä! :D toi mun tuli vaan kaupassa vastaan ja näin heti et se on mun :D

      Poista
  4. Ei voi sanoa muutakun, vau mikä blogi sulla ! <3

    VastaaPoista
  5. Vauu ihana ja kunnon casual look ♥ Tuo neule on sellanen kunnon luottovaatteen tyylinen että voisin honasta tuon sulta:'D Ihastuttava ja muhkea, tosin en tiedä ahdistuisinko tuohon kaulukseen kun en osaa oikein pooloja pitää, toi vaikuttaa kuitenkin melko löysältä tuosta kaulalta että saattaisi mennäkin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiittii! Hahah mä pidän tosta tiukasti kiinni kuule :D! Ja mun mieleatä toi poolo oli just kiva, lämmitti muttei ollut liian tiukka :)

      Poista