sunnuntai 27. syyskuuta 2015

EASY LIKE A SUNDAY MORNING





Vähän unenpöppörössä koitan tätä tekstiä kirjoittaa, koska yöllä sain heräillä niin monta kertaa, että kuuden aikaan luulin kellon olevan jo kymmenen. Olin siis yön mun mummulla hoitamassa sen ihanaa koiraa, joka päätti nukkua mun kanssa samassa sängyssä. Voitte varmaankin jo arvata miten se sitten päättyi :D. Koira tepasteli koko ajan suunnasta toiseen ja nukkui niin, ettei mulle jäänyt parisängystä paljoakaan tilaa itselleni hahah. Ja välillä se tietty vinkui niin, että mietin onkohan sillä pissahätä vai miten, mutten onneksi löytänyt aamulla asunnosta yhtään sen tekemää yllätystä :D Välillä kyllä nauratti kun se oli niin energinen.

Heti aamulla kun pääsin sängystä ylös, niin lähdettiin hauvelin kanssa ulos jokirantaan (joka oli niin ihanan hiljainen ja kaunis!), ja sen jälkeen mä söin aamupalaa. Nyt oon pian lähdössä itse lenkille ja saa nähdä mitä sitten tapahtuu. Ihana aamu ollut ja ulkonakin kiva sää, toivottavasti teilläkin on hyvä päivä! :)

4 kommenttia: