tiistai 16. kesäkuuta 2015

JACKET LOVE






Ooh mikä takkirakkaus mua onkaan odottanut kaapissa viimeiset pari kuukautta. Varmasti jakaa mielipiteitä, mutta ite tykkään. Ostin ton sähkönsinisen ihanuuden alennusmyynneistä joskus uudenvuoden tienoilla ja siitä asti olen odotellut, että milloin pääsen käyttämään. En vaan ole keksinyt, että minkä kanssa yhdistäisi ton ilmestyksen, mutta tällä viikolla päätin, että nyt mun on vaan pakko pukea se. Ja sen myös tein! Oon aina tykännyt väreistä ja toi on mun ehdottomasti suosikkisävy sinisestä (tän hetkinen unelma-autoni on esim. tuon värinen :D). Pidän muutenkin enemmän asuista, joissa värit tulee yksityiskohtien avulla. Oon haaveillut muun muassa punaisesta laukusta vaikka kuinka kauan ja myös päättänyt, etten osta ennen kuin löydän juuri sellaisen kun haluan! Sen löytymistä ootellen, vaikka voi monen korvaan voi kuulostaa oudolta :-)

4 kommenttia:

  1. Kuka sun kuvat yleensä ottaa? niinku ne missä oot ite ja noi asukuvat esim ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaverit ja äitiki on ottanu pari kertaa mut ite joudun säätää asetukset :)

      Poista