perjantai 27. maaliskuuta 2015

BLEND IN RAW





Nyt toimii kyllä kone niin hitaasti (kirjaimet tulee viisi sekuntia myöhässä ja hiiri laahaa ties missä päin ruutua :D), että älkää ihmetelkö jos teksti tuntuu vähän tyngältä! Käytiin tänään siis ihka ensimmäistä kertaa Pure Foodin -kahvilassa, jossa siis tarjotaan raakaruokaa. Oli myös ihan eka kerta kun maistoin raakakakkua! Vähän naurattaa nyt, (vaikka muuten siis olen tosi väsynyt ja ärtynyt, kun mikään ei oikeen suju), kun jossain sanottiin että raakakakun syömisestä saa energiaa eikä tule yhtään ähky olo. No mulla oli kyllä niin kova nälkä sinne mentäessä, että se nälkä vain yltyi, joten ainakin minä olin ähkystä kaukana :D.

Vaikkei musta ihan nyt kyllä raakakakun fania tullutkaan (perinteinen on siis vieläkin parempi), niin kahvi oli siellä kuitenkin sen verran hyvää (ja halpaa!!) ja paikka niin sulonen, että voin ja aionkin käydä tuolla uudestaan :).

2 kommenttia:

  1. Mä oon muutamia kertoja syönyt raakaruokaa, mutta raakakakkua en oo vielä päässyt maistamaan. En oo mikään raakaruoan fani, mutta uusia asioita on aina kiva kokeilla :D Kuvien perusteella noi ruoat tuolla kyl näyttää hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep niin on ja eihän toikaan siis pahaa ollut! Ei vaan niin hyvääkään kuin oli kehuttu eli ehkä pieni pettymys :DD

      Poista