torstai 8. tammikuuta 2015

GOOD NIGHT


Oon huomannu miten tärkeää mulle on saada riittävästi unta. Tällä hetkellä sopiva määrä on joku kahdeksan ja puoli tuntia, muuten oon liian väsynyt. Väsynyt olin myös keskiviikkona, kun oli eka koulupäivä loman jälkeen. En tiedä mistä johtui, mutta en vaan saanut illalla unta. Menin ihan normaaliin aikaan nukkumaan, mihin olin tottunut loman aikana. Eli se ei siis voinut johtua unirytmin muutoksesta. Tuntui vaan, että ajatukset pyöri päässä, vaikka oikeastaan en edes ajatellut muuta kuin, että nuku nyt. Oli ehkä huonoin energianlataus ekaan koulupäivään ikinä. Onneksi tota ei tapahdu mulle usein, vaan vain joskus kun olen tuijottanut liikaa puhelimen näyttöä Vinkki muuten kaikille! Jos ei saa unta, niin ei kannata jäädä stressaamaan sitä, että on aamulla väsynyt. Seuraavana yönä saa meinaa yleensä sitäkin paremmin :)

2 kommenttia:

  1. Mä oon huomannu kans, et oikeesti tarviin paljon unta. Tai en paljoa, mutta sen mulle oikeen määrän kyllä tartten tai musta tulee ihan kamala :D peeäs ihana toi valoköynnös / mikälie!

    VastaaPoista