tiistai 25. marraskuuta 2014

WINTER BOOTS






Nyt ne on sitten ostettu! Mun ihka uudet talvikengät on olleet jo ekaa kertaa käytössäkin. Käytiin ostamassa ne äidin kanssa lauantaina, ja meinas molemmille tulla jo ihan tuskan hiki, kun ei löydetty sopivia mistään. Mulla on liikaa se ongelma, että jos löydän jostain kivat kengät, en pysty unohtamaan niitä millään. Haluun vaan just samanlaiset enkä melkein. Muita, jotka kärsii tästä ongelmasta?

Mun ihanat talvikengät on kuitenkin ihan erilaiset mitä mä aluksi ajattelin ostaa. Olisin halunnut ihan perus mustat nilkkurit ja kokeilinkin varmaan tuhansia eri sellaisia, mutta mikään ei sopinut jalkaan tai miellyttänyt silmää. Nä kengät löytys sitten siitä ihan viimesestä kaupasta (haha okei, jos Prismaa ei lasketa) ja onneks ne tarttu mukaan. Oon meinaa ihan super tyytyväinen!

3 kommenttia:

  1. On kyllä ihan superhyvännäköiset kengät :) itekkin pitäis hommata jotkut samantapaiset, mutta en ole vieläkään jaksanut lähteä metsästämään niitä, juurikin siksi että täydellisten yksilöiden löytymiseen voi mennä aikaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha jep, kenkäostoksilla olo voi joskus olla rankkaa just ton takia :D

      Poista
  2. Tosi kivat kengät, etenkin ihanan väriset! :)

    VastaaPoista