perjantai 21. marraskuuta 2014

KENKÄHOLISTI




Oon kuullut, että kengissä mä oon tullut mun sukuun. Mä oon meinaan täydellinen kenkäfriikki. Tätä kaikkea ei ehkä ihan huomaa mun nykyisistä arkikengistä eli "valkoisista" rähjäisistä Vansseista, mutta nyttenkin mun toivelistalla on ainakin Nike Air Maxit, Vansseja sadoissa eri kuoseissa ja platform tennarit. Ja ainiin, Dinskossa oli yhdet kivat slip onit alessa, mutten oo vielä päättänyt oliko ne kivat vai ei. (Äiti varmaan katsoo tota listaa kauhuissaan..:D)

Tällä hetkellä ne number one must have kengät on Vagabondin mustat nilkkurit. Mä oon ollut ihan musertuneena, kun kaupasta oli koot loppu, eikä niitä myydä muualla. Ihan oikeesti, mun on ollut vaikeeta olla ajattelematta niitä, ja eilenkin bussissa menin vahingossa mun pysäkin ohi. Mun pitäis vaan unohtaa ne kengät ja alkaa reippaana etsimään uusia ja ehkä vielä ihanempia! Kengät ei oikeesti voi tuoda näin paljon mielipahaa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti