tiistai 18. marraskuuta 2014

4 KIVAA ASIAA TÄLLÄ HETKELLÄ

Mulla on mennyt pari viimeistä päivää vähän penkin alle. Huomenna alkava koeviikkokin painostaa vähän, mutta sen takia oonkin yrittänyt keksiä muutamia positiivisia ajatuksia. Onneksi mulla on myös koeviikolla muutama helppo aine, joihin ei tarvitse päntätä ihan hiki hatussa.

  • Lämmitettävä kaurakissa. Aivan ihana laittaa tollanen niskaan, jos hartiat on jumissa. Se myös lämmittää kivasti, jos on kylmä.
  • Otin mun talvitakin viimein käyttöön, ja voin sanoa, että ulkona tuntuu välillä jopa lämpimältä! Ei siellä vielä mikään helle ole (eikä ihan hetkeen olekaan..), mut tähän asti oon koittanut kestää farkkutakilla ja kunnon toppatakki tuntuu ihan "luksukselta".
  • Nukuin aamulla pommiin, mutta tajusin sen vasta, kun olin jo tehnyt aamupalan. Sain siis silti syödä puuroa, enkä vain kiireessä kahmaissut mitään eväitä mukaan!
  • Huomenna alkava koeviikko. Okei, koeviikko on myös stressaava, mutta se alkaa mulla aina vapaapäivällä ja se tässä kivaa onkin. Koko jakson kohokohta siis.

4 kommenttia:

  1. Oi nyt mun alko tehä mieli puuroa :D Näyttää herkulliselta yhdistelmältä puuro ja banaani! Pakko testata :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Söin itekki tänää ekaa kertaa ja oli kyl hyvää!

      Poista
  2. Mikä meedio sä oot, mä postasin just vähän tän tapaisesta aiheesta :D
    Mut älä stressaa koeviikkoa, se on oikeest ilukion rennointa aikaa. Pääsee aikasin kotiin, ja mulla on nyt vapaapäiviäkin useampi kappale.

    Haha loistava tapa syödä aamupala, ku ei ees tajua nukkuneensa pommiin :D Saa syödä ja nukkua kerrankin tarpeeks. Mä voisin huvikseni herätä joku päivä vähän normaalia aiemmin ja keittää itelleni puuron, vois toimia kivana vaihteluna ainaiseen leipäpalaan jonka nielen samalla ku juoksen bussiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha postasit vai :D Mun mielestö koeviikot on noiden takia kans kivoja mut oon niin laiska lukemaan niihin kokeisiin ja luen vieläpä tosi hitaasti.. Hmm, nyt kun mietin, en ees tiedä mitä mä stressaan koeviikossa XD jotenkin se on niin sellanen josta puhutaan paljon ja itellekkin tulee pieniä paineita.

      Joo mä luulin aluks et kello oli varttia yli kuus mut se olikin jo yli seittämän ja siinä vaiheessa tuli pieni paniikki et ehtii bussiin :D ja kannattaa kokeilla, se on kivaa vaihtelua!

      Poista