torstai 2. lokakuuta 2014

LOKAKUUN EKA

Taino, käytännössä toka postaus. Kuukauden vaihteet on kivoja, kun taas alkaa tavallaan "uusi alku". Mulle lokakuu tarkoittaa, ettei paluuta kesään siis enää ole. Toisaalta, tän kuukauden jälkeen alkaa jo marraskuu, joka tarkoittaa joulun olemista lähellä (jep, oon odottanu joulua jo reilun kuukauden..).

Mun lokakuu ei kuitenkaan alkanu mitenkään täydellisesti. Ei sinne päinkään. Vastoinkäymiset alkoivat jo eilen, kun jäin lukkojen taakse koulusta tultuani. Olin niin jäässä, kun tunnin päästä mun rakas pelastajani (äiti) tuli ja päästi mut sisään. Tänään mä nukuin aamulla reilusti mun herätyksen ohi ja treenit jäi sen takia väliin. Eikä se ruotsin koekaan mennyt mitenkään hulppean hyvin.

Mutta hei, jos noita ei ois käynyt niin muutama tosi kiva juttu ois jääny multa väliin! Eilen mä sain ekaa kertaa kylmästä kohmeisena juoda lämpimän kupin kaakaota kesän jälkeen. Tänään taas en ois ehtinyt nauttia niin hyvästä ja rauhallisesta aamupalasta, kuin jos oisin herännyt normaaliin aikaan. Tälläiset vastoinkäymiset voi siis varsinkin syksyisin tuntua tosi masentavilta, mutta pitää myös ajatella niitä positiivisia puolia! Ja muuten, eihän siihen jouluunkaan ole enää kuin 83 päivää!



4 kommenttia:

  1. Hah, tosiaan, kohtahan se on jo joulu! Aamulla naapurin kanssa ihmeteltiin miten kylmältä ulkona tuntui kun oli 3 astetta pakkasta, niin se syksyn/talven tulo aina tuppaa jotenkin yllättämään meidät suomalaiset :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Hassua, vaikka tavallaan meijän suomalaisten pitäis olla "tottuneita" kylmyyteen, sillä sitähän täällä on suurimmaksi osaksi :D

      Poista
  2. Hei tiiätko mistä tollasii puisiii leipälautoi saa? Tollasii pikkusii? Oon ettiny sika kauan :(

    http://melidas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, hmm, noi on ollu meillä ihan pienestä asti ni en tiiä mistä just noi on, mut oon nähny Pentikillä joskus samantapasia!

      Poista